Veelgestelde vragen

Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen over bestellen bij Beton & Zo.

Kies een categorie: Cadeau  |  Producten  |  Verzending & Levertijd  |  Betaling |  Overig

 

Veelgestelde vragen over cadeaus

 

Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?

  • Jazeker dat kan, vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres.
    Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt en het leuk ingepakt is.
    Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die we erbij doen. Je kan hiervoor een minikaartje of een ansichtkaart uitzoeken en mee bestellen bij je bestelling.

Ik wil graag meerdere cadeau's bestellen, en naar verschillende verzendadressen versturen, kan dit?

  • Dat kan zeker, een cadeau sturen is altijd een goed idee. Wel kan er maar één verzendadres per bestelling worden aangemaakt, graag elke cadeau apart bestellen en afronden. Dan zorgen wij dat het cadeau feestelijk word ingepakt.
  • Gaat het om een grotere "zakelijke" oplage, dan kunt u ook uw bestelling doorgeven via de mail, dan hoeft u niet alle adressen handmatig in te voeren, en maken wij een gezamelijke factuur voor u aan.

Pakken jullie het ook in als een cadeau?

  • Wij vinden het leuk om het voor u als cadeau in te pakken, dit is geheel kosteloos.
    Graag dan wel even bij de opmerkingen in het winkelmandje aangeven dat het om een cadeau gaat.

Schrijven jullie ook op de kaart?

  • Ja, zet de tekst even bij de opmerkingen in het winkelwagentje, en wij zorgen ervoor dat het op het kaartje word geschreven​.

 

Terug naar boven

 

Veelgestelde vragen over producten

 

Hoe kan je de cijfers bevestigen aan de muur?

  • Er zit een haakje op de achterkant, die is mee gegoten, hiermee is het eenvoudig op te hangen.
    Staat de woning erg in de wind en twijfel je of het haakje voldoende is, dan adviseren wij om het cijfer op te hangen met een high tack kit, deze is te koop bij elke bouwmarkt.

Hoe worden de letters bevestigd aan de muur?

  • De letters kan je het beste bevestigen met high tack kit, 
    **extra tip van een klant: kabelgootje met dubbelzijdig tape op de muur plakkken, daarboven de letters bevestigen met de kit, en zodra de kit droog is het kabelgootje weer verwijderen, zo heb je een extra steuntje en tevens een leidraad om het goed recht te plakken.

Hebben de letters en cijfers de zelfde structuur?

  • De grotere cijfers en de huisnummer toevoegingen hebben een mattere en grovere structuur dan de kleinere cijfers en overige letters.

Zijn de letters afgelakt dit in vergelijking met de cijfers?

  • Nee alle letters en cijfers zijn onbehandeld, door de gladheid van de letters lijkt het misschien net of de letters voorzien zijn van een "lak" laagje  in vergelijking tot de cijfers, dit is echter niet het geval, als je het op de muur bevestigd buiten, dan zult u zien dat ook de letters gauw weer mat worden en een mooi geheel vormt met de cijfers.

Is het ook mogelijk om andere afmetingen te bestellen dan wat in de webshop staat?

  • Nee helaas is dat op dit moment niet mogelijk, wel sta ik altijd open voor leuke nieuwe ideeén,
    die kan je eventueel doorgeven door te mailen naar info@beton-enzo.nl of via één van onze social media kanalen.

 

Terug naar boven

 

Veelgestelde vragen over verzenden en levertijd

 

Wat zijn de verzendkosten?

  • In Nederland zijn de verzendkosten €4,95 (als het door de brievenbus past) of €6,95.
  • Vanaf €75 worden pakketjes binnen Nederland gratis verzonden
  • Voor België rekenen we €11,25 verzendkosten. 
  • Al onze pakketjes worden verzonden met PostNL en DHL.

​Hoe worden de verzendkosten berekend?

  • De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht of het formaat, de verzending word verstuurd via Postnl of DHL.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

  • Alle bestellingen worden door ons met de hand gemaakt.
    We streven ernaar je bestelling binnen enkele werkdagen te verzenden, de maximale indicatie van de levertijd staat aangegeven bij het betreffende product.
    Alle cadeauartikelen die op voorraad zijn, worden binnen 1- 2 werkdagen verzonden.

Worden producten met een kortere levertijd eerder verzonden?

  • Nee, je bestelling wordt altijd in één keer geleverd. Het product met de langste levertijd geeft aan wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Wil je bepaalde producten eerder ontvangen? Plaats dan twee losse bestellingen.

 

Terug naar boven

 

Vragen over betaling

 

Welke betaalmethodes zijn er?

  • Op dit moment is het mogelijk om veilig te betalen met iDeal, Bank contact, Klarna betaal achteraf of via een overboeking. De juiste betaalmethode selecteer je tijdens het afrekenen.

 

Terug naar boven

 

Overige vragen

 

Ik heb mijn bestelling al op korte termijn nodig, is dit mogelijk?

  • Heeft u een product voor een bepaalde datum nodig, geef dit dan aan bij de opmerkingen dan kunnen wij daar extra rekening mee houden.
    Ligt deze datum binnen de 10 werkdagen, dan verzoeken wij je graag eerst contact met ons op te nemen, zodat we van te voren aan kunnen geven of dit haalbaar is.

Iets klopt niet aan mijn bestelling. Wat moet ik doen?

  • Alle pakketjes worden met liefde voor jou ingepakt. Soms kan het voorkomen dat er per ongeluk een verkeerd product wordt toegevoegd of een product is vergeten. Geen zorgen. Mail naar info@beton-enzo.nl en wij lossen het zo snel mogelijk voor jou op.

Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?

  • Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres altijd goed op je orderbevesting, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@beton-enzo.nl met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren.
    Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.

    Als het pakket retour komt naar ons berekend de vervoerder hier extra kosten voor:

    - € 8,55 + opnieuw de verzendkosten voor pakketpost 
    - € 6,55 + opnieuw de verzendkosten voor brievenbuspost

Ik heb geen bevesting ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dit?

  • Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, ons systeem kan dan geen orderbevesting afleveren. Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt. Twijfel je of alles goed is gegaan? Stuur dan een mailtje naar info@beton-enzo.nl

Kan ik een bestelling retourneren?

  • Wij hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je bestelling! Mocht dat niet zo zijn, kun je gebruik maken van het herroepingsrecht. Op de pagina Retouren lees je hoe dit precies werkt.

Ik heb een klacht, wat kan ik daar mee doen?

  • Voor het vinden van een passende oplossing, raden wij je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beton-enzo.nl.

 

Terug naar boven

 

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wil je meer informatie hebben over de producten? Kijk dan ook eens in onze kennisbank.

 

© 2019 - 2022 beton-enzo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel